جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مکتب مقاومت

حوزه/ حجت الاسلام سهرابی تاکید داشت: باید مبلغان و دانشجویان بتوانند معارف دینی را در سطح جامعه پیاده سازی کنند و اسلامی شدن جامعه بدون پیاده سازی در سطح جامعه امکان ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، در دومین همایش مکتب مقاومت که به همت مدرسه علم و عمل سازمان تبلیغات در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، خطاب به مبلغان حاضر در این جلسه تاکید کرد: باید مبلغان و دانشجویان بتوانند معارف دینی را در سطح جامعه پیاده سازی کنند و اسلامی شدن جامعه بدون پیاده سازی در سطح جامعه امکان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ولایت فقیه اگر بخواهیم توضیحی داشته باشیم و با آن قوس نزولی نگاه کنیم، یعنی اینکه ولی فقیه کسی که می تواند امر و نهی و حاکمیت دینی را داشته باشد ولی مقام معظم رهبری در تبیین ولایت مطلقه فقیه می فرمایند: ولایت مطلقه فقیه یعنی اینکه به فقیه این اجازه را داده اند که در ضروریات زمان دستش باز باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران ضمن بیان چالش های فرار رو در جهت پیاده سازی علوم اسلامی، اظهار داشت: مسئله ما در آموزش علوم دینی و اسلامی یک مبتدائی دارد و در این خصوص مسئله نگاه ما به علم اهمیت پیدا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha