جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام علی اصغر ثنایی  - دفتر تبلیغات

حوزه/ دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی با بیان اینکه صدها مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده، گفت: از میان مقالات ارسالی، ۷۶ مقاله پذیرفته و حائز رتبه چاپ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنایی پیش از ظهر امروز در همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی که در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، برگزاری این همایش را در اولین سالروز صدور بیانیه نشان دهنده اهتمام جدی دفتر تبلیغات اسلامی به تبیین آن دانست و عنوان کرد:  بسته ای علمی برای مواجهه منطقی با بیانیه گام دوم توسط دفتر تبلیغات اسلامی تعریف شده است.

وی این همایش را در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: این همایش در قالب چهار محور فراخوان و مقاله های علمی متعددی در راستای تبیین محورهای بیانیه گام دوم و گفتان سازی به ویژه برای نسل جوان به دبیرخانه این همایش رسیده است.

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی با بیان اینکه صدها مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده، گفت: از میان مقالات ارسالی، ۷۶ مقاله پذیرفته و حائز رتبه چاپ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با تاکید بر اینکه برای این همایش ۳۰ نشست علمی و تخصصی و نظریه پردازی برگزار شده، مطرح کرد: همچنین سه مصاحبه تخصصی نیز برای همایش انجام شده است.

وی تصریح کرد: رویکرد تمدنی، چیستی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم، تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه های هفتگانه و ارزیابی وضعیت کنونی آنها و تاکید بر نقش جوان در کمیسیون تخصصی تحلیل بیانیه گام دوم دنبال می شود.

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ مقاله در قالب ۶ کتاب قطور از جمله دستاوردهای این همایش است، خاطرنشان کرد: این آثار در این همایش رونمایی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی ادامه داد: جهت آشنایی نسل جوان با بیانیه گام دوم اخیرا مسابقه مجازی در کشور برگزار شد که ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در آن شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha