جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ دبیر سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان لرستان از تقدیر از ۵۰ اثر برتر حوزه های علمیه خواهران و برادران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، شنبه ۲۶ بهمن ماه، در اختتامیه سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان لرستان که در سالن دانشگاه فرهنگیان خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه امسال ۵۸۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان لرستان ارسال شد، گفت: پس از بررسی های اجمالی و تفصیلی اول و دوم در نهایت ۵۰ اثر شایسته تقدیر، معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امسال طلاب خواهر و برادر پژوهشگر نسبت به دوره های پیشین استقبال مطلوبی از جشنواره داشتند، افزود: تعداد مقالات رسیده امسال در مقایسه با دوره های قبل افزایش چشمگیری داشته است. 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه آثار به صورت مقاله و تحقیق پایانی ارائه شده اند، خاطرنشان کرد: بیشترین آثار رسیده و برتر به دبیرخانه جشنواره در زمینه های علوم قرآنی و فلسفه و کلام بوده است. 

حجت الاسلام پنام با اشاره به اینکه در سومین دوره استانی جشنواره علامه حلی(ره) لرستان از مدارسی که بیشترین و برترین آثار پژوهشی را ارائه داده اند، تجلیل شد، گفت: در این دوره مدارس علمیه خواهران شهرستان های الیگودرز، نورآباد، الشتر و معصومیه(س) خرم آباد و مدارس علمیه برادران شهرستان های کوهدشت و ولیعصر(عج) بروجرد و همچنین مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بیشترین آثار را ارائه کردند.

وی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه، یادآور شد: ترغیب و تشویق طلاب به فعالیت های پژوهشی شناسایی استعدادهای برتر در زمینه تحقیق و پژوهش و حمایت از طلاب نوقلم را از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره های علامه حلی(ره) عنوان کرد.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان در پایان از ارسال ۳۰ اثر طلاب استان به جشنواره کشوری علامه حلی(ره) خبر داد و گفت: این تعداد اثر از  دو حوزه علمیه خواهران و برادران استان برای شرکت در مرحله کشوری ارسال خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha