جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در حاشیه همایش گرامیداشت سالگرد انقلاب مردم بحرین با آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر این نهضت گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد انقلاب مردم بحرین، با آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین دیدار کرد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار ضمن آرزوی پیروزی برای ملت بحرین، برای سربلندی آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین دعای خیر کرد و ابراز امیدواری کرد ملت بحرین به اهداف و آرمان‌های انقلابی و اسلامی خود در آینده‌ای نه چندان دور دست یابند.

در ادامه،آیت الله شیخ عیسی قاسم در مراسم سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین به ایراد سخنرانی پرداخت. وی بر مسالمت‌آمیز بودن انقلاب خود تأکید کرد و گفت: با وجود به کارگیری خشونت از سوی رژیم آل‌خلیفه، روند مسالمت‌آمیز بودن انقلاب بحرین تغییر پیدا نکرد.

شیخ عیسی قاسم افزود: امام خمینی و انقلاب اسلامی هم‌چون آتشفشانی در برابر استکبار جهانی و جاهلیت نوین بود. انقلاب اسلامی، انقلابی بر اساس مبانی و ارزش‌های اسلامی بود که رهبر آن اعجوبه دوران در رهبری بود. در کنار او مردمی دست به انقلاب زدند که از ظلم و ستم طاغوت به ستوه آمده بودند اما رابطه آن‌ها با اسلام برقرار و آتش اسلام در دل آن‌ها شعله‌ور بود و مردان مؤمن و فقها و علمای شجاع و متقی در میان آن‌ها حضور داشتند و این‌ها سرمایه و بستر مناسب انقلاب بود و مردم ایران به سرعت به ندای فقیه عارف و الهی خود، امام خمینی پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha