جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه بوئین زهرا گفت: صاحبان اصلی انقلاب، خانواده شهدا و ایثارگران هستند، بدون ایثار و شهادت، انقلاب پیروز نمی شد و هشت سال دفاع مقدس با افتخار و پیروزی به پایان نمی رسید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مادران شهدا و مدافعین حرم که در مسجد جامع بوئین زهرا برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر زهد، تقوا، شجاعت، ولایت پذیری و دینداری بود.

تولیت مدرسه علمیه بویین زهرا عنوان کرد: زندگی کوثری پیروی از سیره فاطمی و شکل دادن به تمام شئون زندگی در پرتو انوار نورانی آموزه‌های حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی ادامه داد: این بانوی مکرم اسلام نه تنها برای زنان و دختران مسلمان بلکه برای همگان الگویی مناسب است که هر گوشه ای از زندگی پربرکت ایشان درسی برای بشریت است.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: زنان و دختران ما باید در زندگی با الگوبرداری از حضرت فاطمه(س) در جهت شناخت بیشتر ابعاد وجودی آن حضرت حرکت کنند و نگذارند غربی ها با استفاده از فضای مجازی و مطالب ضد ارزشی آنان را از دینداری دور نمایند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان کرد: مادران شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند و با الهام از زندگی حضرت فاطمه(س) همواره الگویی برای زنان و دختران ایران اسلامی بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: مادران در دوران دفاع مقدس با لبیک به ولی فقیه زمان و دفاع از حرم در پیشگاه بانوی دو عالم روسفید و سربلند خواهند بود.

تولیت مدرسه علمیه بویین زهرا اظهار کرد: صاحبان اصلی انقلاب، خانواده شهدا و ایثارگران هستند، بدون ایثار و شهادت انقلاب پیروز نمی شد و هشت سال دفاع مقدس با افتخار و پیروزی به پایان نمی رسید.

در پایان این مراسم از مادر شهیدان مدافع حرم زکریا شیری و الیاس چگینی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha