پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملکی پور

حوزه/ استاد دانشگاه گفت: در گام دوم انقلاب با انتخاب افرادی متخصص، مؤمن و انقلابی فرصت را از دشمنان بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، دکتر طیب ملکی پور عصر امروز در نشست بصیرتی مجلس در گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) بانوان جامعه ما همانند کوهی هستند که قله آن حضرت فاطمه زهرا(س) است و همواره باید در تلاش برای رسیدن به قله باشند.

وی افزود: این بانوی بزرگوار نه تنها الگویی برای زنان به شمار می رود، بلکه هر انسانی با تأسی از رفتار و منش الهی ایشان می تواند به فضائل اخلاقی فراوانی دست یابد.

ملکی پور خاطرنشان کرد: وظیفه ما معرفت و شناخت حضرت فاطمه زهرا(س) بوده و راه شناخت این بانوی اسلام از طریق عبادت، زهد، علم و دفاع از ولایت وی حاصل می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مشارکت حداکثری موجب نمایش وحدت، همدلی، وفاق ملی و به رخ کشیدن عزت و اقتدار ملی به جهانیان خواهد بود.

استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: از لحاظ فردی، اجتماعی و قانونی، فردی که نماینده مردم در مجلس می‌شود باید مؤمن، متعهد، آگاه، دانا، دارای تخصص باشد تا این فرد به عنوان وکیل و شخصی که دِینی را بر عهده گرفته از حق و حقوق ملت دفاع کند.

وی ادامه داد: در انتخابات مهمترین نکته این است که ما باید از بین افراد موجود بهترین‌ها را انتخاب کنیم، لذا در انتخاب خود دقت کنیم؛ چرا که با این انتخاب سرنوشت و پیشرفت استان و به‌خصوص کشور را می‌توانیم بسازیم.

ملکی پور تصریح کرد: در گام دوم انقلاب با انتخاب افرادی متخصص، مؤمن و انقلابی فرصت را از دشمنان بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha