جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام رجبی

حوزه/ قائم‌ مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس گفت: مدیریت نظام باید به دست افراد اصلح و انقلابی داده شود.

آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای در دوم اسفندماه امسال، اظهار داشت: انتخابات در کشور ما یک انتخابات واقعی است که در آن مردم سرنوشت خودشان را تعیین می کنند.

وی با بیان این‌که در برخی حوزه ها مانند قم انتخابات میاندوره ای خبرگان نیز برگزار می شود، افزود: در انتخابات خبرگان مردم در مسیر انتخاب رهبر نقش ایفا می کنند، بنابراین یک امر بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

آیت‌الله رجبی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات علاوه بر نقشی که در تعیین سرنوشت و آینده خودشان دارند در برابر دشمنان نظام نیز یک نمایش قدرت است و دشمنان ما در طول تاریخ هر جایی که دیدند مردم حضور چشمگیری دارند در اقدامات و مواضع خودشان تغییراتی دادند.

وی افزود: در داخل کشور نیز اگر کسی می‌خواهد مشکلات کشور بهتر حل شود و از عملکرد مسئولان انتقاد دارد، جایگاه اصلاح مسئولان حضور آگاهانه و با بصیرت در انتخابات است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که انتخاب اصلح نیز نقش مهمی دارد، تأکید کرد: این نظام می‌خواهد در مسیر آرمان‌های اسلام حرکت کند و به هر میزانی که این‌گونه افراد انتخاب شود مجلسی کارآمدتر تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک امانتی است که از شهدا و امام خمینی (ره) به دست ما رسیده است و ما وظیفه شرعی و دینی ما است که مدیریت نظام را به دست افراد اصلح و انقلابی بدهیم.

آیت‌الله رجبی ابراز داشت: خدمت به مردم انقلابی ایران وظیفه همگانی است و همه باید در این مسیر قدم بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha