جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رویداد میان ادیانی جوانان مسلمان و بومیان کانادا در وینیپگ برگزار می شود

حوزه/ مرکز جوانان بومی کانادا با همکاری انجمن خدمات اجتماعی اسلامی رویداد رایگان میان ادیانی برگزار کرده تا جوانان مسلمان دو اقلیت در رده های سنی ۱۴ تا ۲۰ سال بتوانند با همدیگر بیشتر آشنا شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از winnipegfreepress، جوانان مسلمان و سرخ پوستان بومی در وینیپگ کانادا امروز یکشنبه در گردهمایی «میان ادیانی» شرکت کرده و با همدیگر آشنا می شوند.

مرکز جوانان بومی کانادا با نام «ماماوی ویچی ایتاتا» با همکاری انجمن خدمات اجتماعی اسلامی و با حمایت مالی بنیاد وینیپگ رویداد رایگانی برای جوانان مسلمان ۱۴ تا ۲۰ ساله ترتیب داده اند که از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ بعد از ظهر برگزار می گردد.

 سارا پارکر ، از اعضای انجمن اسلامی گفت:  فضا برای ۶۰ شرکت کننده ایجاد شده است، البته جا برای چند نفر دیگر هم داریم. هدف این است که فضایی امن فراهم کنیم تا جوانان مسلمان و بومی بتوانند با همدیگر تعامل داشته باشند، از همدیگر بیاموزند و کلیشه ها را زیر پا بگذارند.

 وی گفت: ما همچنین امیدواریم که جوانان شرکت کننده بتوانند برداشت های غلط از یکدیگر را فراموش کرده و موانع سوءتفاهم را بشکنند.

پارکر خاطرنشان کرد: هر دو گروه جوانانی هستند که به خاطر اقلیت بودن در جامعه به حاشیه رانده می شوند و ین تجربه مشترک می تواند به آن ها کمک کند احساس پذیرش و تعلق پیدا کنند.   ما امیدواریم که آنها بتوانند با هم دوست شوند و رابطه برقرار کنند.

تریشا نورث ، همیار سازمان ، که هماهنگ کننده آشتی جوانان در سازمان بومی می باشد گفت:  این رویداد به جوانان از هر دو جامعه فرصتی می دهد تا در مورد موضوعات دشوار بحث و گفتگو داشته باشند. آنچه همه ما می خواهیم این است که پذیرفته شویم و مورد احترام قرار بگیریم.

نورث افزود:  ما می خواهیم این یک محیط سرگرم کننده باشد که بتوانند یکدیگر را بشناسند.

 این رویداد همچنین شامل اطلاعات مربوط به آموزه ها ، مراسم ها و دعاهای هر دو گروه گروه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha