جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غذای حلال در محوطه دانشگاهی وسترن انتاریو تبلیغ می شود

 حوزه/ با تلاش های دانشجویان عضو انجمن اسلامی، گزینه های غذای حلال که در سلف های دانشجویی در دانشگاه وسترن در کانادا ارائه می شوند، تبلیغ شده و کارکنان دانشگاهی با آن ها آشنا می شوند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از westerngazette، با تلاش دانشجویان عضو انجمن اسلامی، غذاخوری دانشگاه وسترن در انتاریوی کانادا با تغییرات قابل توجهی روبرو شده تا دانشجویان مسلمان امکانات بیشتری داشته باشند و دسترسی به غذاهای حلال و اسلامی برایشان آسانتر شود.

درحالی که دانشجویان در محوطه دانشگاه به غذای حلال دسترسی داشتند، انجمن اسلامی با همکاری انجمن دانشجویی، سیستم تبلیغاتی  ایجاد کردند و کارکنان سلف غذاخوری را با گزینه های حلال آشنا ساختند.

 به گفته یاسمین خان ، معاون روابط عمومی انجمن اسلامی ، کارمندان در پردیس دانشگاه نمی دانستند که آنها گزینه حلال دارند و بنابراین آنها را به دانشجویان مسلمان ارائه نمی دادند.

به عنوان مثال گزینه مرغ حلال که مورد استقبال دانشجویان زیادی می باشد، در منوی غذایی چند سلف در دانشکده ها وجود داشت اما نه کارکنان و نه دانشجویان از آن اطلاع داشتند.

خان با بیان اینکه ملاقاتی با معاونت دانشجویی داشته گفت: ما به مقامات دانشگاهی نیازمندی های دانشجویان مسلمان را در محوطه دانشگاهی گفتیم و اینکه نیاز به یک اتمسفر خوش آمدگویی بهتر وجود دارد و پیدا کردن غذای حلال برای دانشجویان مسلمان یکی از این مشکلات است.

 وی افزود: مهم است که برای نیازهای جامعه خودمان ایستادگی کنیم و صدایمان را به گوش آن ها برسانیم. باید مطمئن شویم که صدای ما همیشه شنیده می شود.

گفتنی است انجمن اسلامی یکی از بزرگترین سازمان های دانشجویی در دانشگاه وسترن در انتاریو می باشد و بیش از ۳۰۰ عضو دارد. این انجمن فعالیت های گسترده ای داشته که برگزاری ماه بیداری اسلامی و روز «مسلمانان برای بشریت» از جمعه این برنامه ها می باشند.

انجمن اسلامی همچنین در تلاش است تا گزینه های  غذای حلال بیشتری در دانشگاه ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha