جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

حوزه / مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان از ملت انقلابی ایران اسلامی برای شرکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان از ملت انقلابی ایران اسلامی برای شرکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون بار دیگر در آستانه یک رویداد سرنوشت ساز برای ملت و کشور ایران اسلامی هستیم، دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفندماه در پیش روی ملت عزیز ایران قرار گرفته است و دشمنان با تمام دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌ای خود مشغول فعالیت هستند تا مردم را از انجام دو مأموریت مهم باز دارند. نخست اینکه دشمنان در تلاش هستند تا مردم را از حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی باز دارند و در مرحله بعد تلاش می کنند تا گزینه‌های اشتباه و ناصواب را برای انتخاب به مردم معرفی کنند.

ملت انقلابی و متدین ایران اسلامی ثابت کرده است که در میدان دشمن بازی نخواهند کرد و اجازه نخواهند داد بوق های تبلیغاتی دشمنان صندوق‌های رأی را خالی از رأی مردم بگذارند و همواره ملاک‌ها و شاخص‌های معقول و مشروع برای انتخاب اصلح را در نظر دارند و هرکسی به اندازه خود تلاش می‌کند تا با شناخت صحیح از نامزدهای انتخاباتی رأی اصلح را به صندوق رأی بیاندازد.

امسال در حالی انتخابات دوم اسفندماه برگزار خواهد شد که شاهد اوج کینه توزی و عداوت دشمنان و صف کشی صریح و آشکار استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی ایران هستیم، به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزایش تحریم‌های ظالمانه و ضد انسانی، تهدیدهای مکرر مردم و کشور، تلاش برای عملیات‌های خرابکارانه درون خاک ایران و توطئه‌های گسترده دیگر که از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برنامه ریزی و اجرا می شوند نشان دهنده به اوج رسیدن عرصه تقابل انقلاب اسلامی ایران با دشمنان اسلام و مسلمین است که حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات دوم اسفندماه می‌تواند برای مقابله با این توطئه‌ها بسیار اثرگذار باشد و عامل مهمی در ناامیدی و یأس دشمن در به ثمر نشستن فتنه‌ها و توطئه‌هایش باشد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن تقدیر از حضور مردم شریف ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه؛ برای حضوری پرشور، آگاهانه و دشمن شکن در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی،تا کید کرده و از اقشار مختلف جامعه به ویژه طلاب، اساتید، روحانیون، علما و فضلای حوزه‌های علمیه دعوت می‌کند تا بار دیگر صحنه‌ای شگفت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را، در معرض دید جهانیان قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha