جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: بی تفاوتی در رویداد مهمی همانند انتخابات، حرکت در مسیر خواسته های دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات آزاد، مردمی و ... می باشد، رویدادی که در کمتر کشور منطقه روی می دهد.

این استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: انتخابات را باید نمود بارز مردم سالاری دینی و حکومت اسلامی عنوان کرد، ولی با این وجود برخی از گروه ها و جریان ها به دنبال خدشه وارد کردن بر چهره این انتخابات آزاد هستند.

وی در ادامه افزود: «مهندسی شدن انتخابات»، «بی تاثیر بودن رای مردم در انتخابات» و... سخنانی است که زبان منافقان و عوامل ضدانقلاب بیرون می آید و مطرح کردن این جملات به معنای تقابل با انقلاب و مردم می باشد.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه همه در سرنوشت خود و کشورمان مسئولیم، بیان کرد: بی تفاوتی در رویداد مهمی همانند انتخابات، حرکت در مسیر خواسته های دشمنان داخلی و خارجی این نظام اسلامی است و از سوی دیگر تحریم این انتخابات نه تنها تاثیری به حال کشور نخواهد داشت، بلکه باعث تشکیل مجلسی منفعل و ناکارآمد خواهد شد.

این استاد حوزوی تصریح کرد: همان گونه که امام راحل می فرمایند که «مجلس عصاره فضائل ملت است»، همه باید در این رویداد ملی شرکتی پرشور داشته باشیم و اجازه ندهیم که تبلیغات مسموم دشمنان و رسانه های معاند بر اعتقادات ملی و دینی ما تاثیر بگذارند.

حجت الاسلام خورشیدی اظهار کرد: از سوی دیگر مردم باید با استناد به مراجع معتبر و... نماینده اصلح خود را انتخاب نمایند و نگاه قومیتی را کنار بگذارند.

وی اظهار کرد: عدم مشارکت در انتخابات دوم اسفندماه به معنای هم نوایی با دشمنان این انقلاب و ملت است، لذا وعده همه ما جمعه؛ دوم اسفندماه در شعب اخذ رای در کشور باشد. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha