پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسجد بنبری در بریتانیا، بانک بهداشت راه اندازی کرد

حوزه/ پس از آغاز طرح بانک غذایی و کمک به بی خانمان ها از طریق طرح یخچال و فریزر اجتماعی، مسجد بنبری در بریتانیا طرح «بانک بهداشتی» را برای تحویل محصولات بهداشتی به نیازمندان آغاز کرده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از banburyguardian، مسلمانان شهر بنبری در آکسفوردشایر بریتانیا به ایجاد یک «بانک بهداشتی» برای مردم محتاج و بی خانمان ها اقدام کرده اند. مسجد بنبری، بانک غذای روزهای شنبه را توسعه داده و محصولات بهداشتی و دیگر مایحتاج مشابه مورد نیاز برای بی خانمان ها را به این بانم اضافه کرده اند.

یاسمین کادوجی ، بنیانگذار طرح یخچال و فریزر اجتماعی و عضو فعال مسجد ، گفت:  وقتی مردم به بانک غذا می آیند ، به طور خودکار می دانیم که آنها به لوازم بهداشتی هم نیاز دارند ، بنابراین بانک بهداشتی را نیز راه اندازی کردیم تا نیازهای آن ها را برطرف سازیم.

به گفته وی موفقیت یخچال و فریزر اجتماعی که در آغاز توسط مسلمانان راه اندازی شده، الهام بخش پروژه های مشابهی در منطقه بوده و یاسمین امیدوار است که بانک بهداشت نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

به گفته یاسمین از هم اکنون چند بازرگانی در بنبری به این هیات پیوسته و محصولات بهداشتی شان را به مسجد اهداء کرده اند.

لوئیز رگان سخنگوی یکی از این سازمان ها اظهار داشت: من این ایده را داشتم و با یاسمین صحبت کردم تا ببینم این یک ایده مناسب است و اینکه آیا به پول احتیاج دارند یا خیر؟

وی افزود: چیزی که از همه مهمتر است لوازم بهداشتی و وسایل نظافت و از این قبیل است که بیشتر از همه باید روی آن ها تمرکز کنیم.

لوئیز گفت: مردم بسیار خوشحال هستند که فرصتی پیدا کرده اند و می توانند کمک رسانی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha