جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / دیدار علمای اهل سنت و شیعه سیستان و بلوچستان با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بابیان این‌که حضور پرشور در انتخابات، دشمنان نظام را مأیوس می‌کند، گفت: باید در انتخابات به نماینده‌های اصلح رأی بدهیم که مؤمن، شجاع و انقلابی باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با انتخابات پایه‌ریزی شده است، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب تاکنون همواره این مردم بودند که سرنوشت خودشان را تعیین کرده‌اند و به‌نوعی خودشان مسئولان نظام را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: خود اصل انقلاب و جمهوری اسلامی نیز با حضور و مشارکت میلیونی مردم در سرنگونی نظام شاهنشاهی و بعدازآن انتخاب جمهوری اسلامی شکل گرفت.

آیت‌الله حسینی بوشهری با انتقاد از برخی افراد ناآگاه بیان داشت: عده‌ای از افراد ساده‌لوح بر این باورند که با تحریم انتخابات مشکلات حل می‌شود نه این‌که مشکلات در کشور وجود ندارد اما راه‌حل آن عدم شرکت در انتخابات نیست چراکه دشمنان نظام اگر بدانند که این کشور پشتوانه مردمی ندارد فشار را بر ملت و هم نظام افزایش می‌دهند.

وی بابیان این‌که آن چیزی که توانسته ملت ایران را در اقتدار نگه دارد، حضور مردم و درصحنه بودن آن‌ها است، تصریح کرد: بنابراین حضور مردم در انتخابات یک اصل اجتناب‌ناپذیر است و مردم باید همانند صحنه‌های حماسی دیگری که رقم می‌زنند حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: مردم با حضور میلیونی خود در انتخابات اقتدار و صلابت نظام را نشان خواهند داد و به جهانیان ثابت خواهند کرد که پشتیبان دائمی نظام هستند.

وی افزود: قطعاً در روز دوم اسفند برگ زرینی در کارنامه ملت سربلند ایران نوشته خواهد شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه بر ضرورت انتخاب اصلح تأکید کرد و بیان داشت: معیارهای انتخاب اصلح را رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خودشان بیان کرده و به‌خوبی تبیین فرمودند.

وی افزود: به‌هرحال مردم باید به افرادی رأی بدهند که مؤمن و شجاع باشند و درعین‌حال دارای کارکرد مناسب باشند تا بتوانند زمانی که در مجلس حضور پیدا می‌کنند مشکلات مردم را برطرف کرده و علاوه بر این تصمیمات درست و صحیحی بگیرند.

 دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: افرادی که به دغدغه‌های ملت و رهبری توجهی ندارند و با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های انقلاب فاصله‌دارند نمی‌توانند نمایندگان خوبی برای ملت ایران باشند.

وی ابراز داشت: اگر همه نمایندگان مجلس دغدغه داشته باشند تمامی مشکلات کشور حل خواهد شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: هم حضور باید حضور باشکوهی باشد و هم انتخاب‌ها باید درست و به‌جا شود به‌طوری‌که شایسته‌سالاری موردتوجه قرار بگیرد.

وی افزود: در این صورت‌مجلسی کارآمد و انقلابی خواهیم داشت و قطعاً گامی در جهت حل مشکلات مردم برداشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha