پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمد حسین کبیریان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان این که عدم شرکت در انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی کند، گفت: راه حل مشکلات سپردن مدیریت های کلان جامعه به دست مدیران لایق، کارآمد، متعهد، متدین و انقلابی است و تحقق این امر نیز به دست خود مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که روز جمعه بار دیگر شاهد حضور چشمگیر و دشمن شکن ملت بزرگ ایران در انتخابات دوم اسفند خواهیم بود، گفت: قطعاً مردم ما به این نکته توجه دارند که مشکلات جامعه و مشکلاتی که ناشی از سوء مدیریت ها و یا شیطنت های دشمن و یا تحریم هایی است که از ناحیه آمریکا و دیگر دشمنان به ما تحمیل می شود، مانع از حمایت آنان از نظام اسلامی نخواهد بود.

وی افزود: مردم ما بین این مشکلات و ضرورت دفاع از نظام و انقلاب اسلامی که برخاسته از فداکاری های همین مردم و خون شهدای دفاع مقدس است، تفکیک قائل می شوند به عبارت دیگر مشکلات جامعه موجب نخواهد شد که مردم حضور کمرنگ در انتخابات داشته باشند، زیرا خود مردم می دانند که حضور کمرنگ موجب سوء استفاده دشمنان و حضور حداکثری آنان موجب اقتدار ایران بوده و شکست توطئه های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان را به دنبال دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان این که حضور مردم موجب تأیید نظام اسلامی، است، ابراز داشت: اصل مشارکت حداکثری به همه اقشار جامعه توصیه می شود به ویژه طلاب و روحانیون که علاوه بر حضور اگاهانه خود؛ وظیفه تبلیغ، تبیین و راهنمایی مردم مبنی بر مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: همه ما باید در انتخاب خود دقت کنیم و ببینیم قرار است با انتخاب ما چه گروهی وارد مجلس بشوند. درست است که شورای نگهبان صلاحیت این افراد را تأیید کرده است اما این صلاحیت شامل صلاحیت های اولیه داوطلب است و تشخیص این که چه فردی تعهد و تخصص دارد و نسبت به دیگران به نظام اسلامی وفادارتر بوده و ساده زیست است و هدفش از نمایندگی مردم خدمت به آنان است نه قدرت طلبی، احراز همه این معیارها با مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان افزود: طبق اعلام شورای نگهبان متأسفانه تعدادی از نمایندگان مجلس فعلی که احراز صلاحیت نشده اند، دارای تخلفات اقتصادی بودند و این باید مورد توجه مردم قرار بگیرد تا افراد سالم و انقلابی را به مجلس بفرستند و چنانچه فردی قادر به شناسایی کاندیدای اصلح نبود، می تواند به نظر کارشناسان و افرادی که می شناسد و به صدق گفتار آنان اعتماد دارد، مراجعه کند و از طریق ایشان کاندیدای اصلح را بشناسد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان این که اصل حضور و مشارکت حداکثری مردم نباید تحت تأثیر مشکلات اقتصادی و معیشتی قرار بگیرد، گفت: مردم ما همیشه در عرصه های مختلف انقلاب اثبات کرده اند که مدافع نظام و خون شهدایند و با این که از برخی مشکلات و سوء مدیریت ها ناراحت هستند اما قدردان خون شهدایی همچون سپهبد سلیمانی هستند و با حضور در تشییع پیکر مطهر این شهید و در ادامه حضور گسترده مردم با تفکرها و گرایش های مختلف در راهپیمائی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری مردم به نظام را اثبات کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در پایان با بیان این که عدم شرکت در انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی کند، گفت: راه حل مشکلات سپردن مدیریت های کلان جامعه به دست مدیران لایق، کارآمد، متعهد، متدین و انقلابی است و تحقق این امر نیز به دست خود مردم است. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha