جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
00

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری از همه مردم ایران برای حضور باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری دعوت کرد و اظهار داشت: انتخابات بسترساز تحقق آیه شریفه قرآن "وامرهم شوری بینهم" است و پیداست که امور اجتماعی به حکم این آیه، محل مشورت باید قرار بگیرد و این مشورت و مجلس آن از طریق انتخابات تحقق می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین  احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و عضو خبرگان رهبری در دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در انتخابات پرشکوه دوم اسفند ماه به شرح زیر است:

شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه انجام می گیرد برگ زرین دیگری را بر سلسله  انتخابات ایجاد می کند، اهمیت  انتخابات  مجلس شورای اسلامی به دلیل داشتن ابعاد و جوانب زیر است:

یکم. انتخابات بسترساز تحقق آیه شریفه قرآن "وامرهم شوری بینهم" است و پیداست که امور اجتماعی به حکم این آیه، محل مشورت باید قرار بگیرد و این مشورت و مجلس آن از طریق انتخابات تحقق می پذیرد.

دوم:  انتخابات شاخص سرزنده بودن یک ملت است و ملت در فضای انقلاب اسلامی با حضور در انتخابات، خود را به جهانیان هر چه بهتر، بیشتر، برجسته تر و پررنگ تر نشان می دهد و شکوه انتخابات، معادلات و تعاملات جهانی را به نفع ملت رقم خواهد زد.

سوم: شرکت در انتخابات، لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری است و بی نیاز از گفتن است که این لبیک، اهمیت و اعتبار شرعی، ذاتی، مصلحتی و راهبردی کلان برای کشور دارد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha