جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: از ظرفیت آموزشی مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی جهت آموزش مبلغان استان البرز می توان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست کمیته هدایت تبلیغی استان البرز ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و حاضران در جلسه گفت: با توجه به اهمیت استان البرز و وجود آسیب های اجتماعی در این استان، ما هم در حوزه اعزام عمومی در ایام محرم، ماه رمضان و تابستان آمادگی کامل جهت اعزام مبلغ به استان البرز را داریم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری این نشست ها یادآوری کرد: در بسیاری از این گونه جلسات مشکلات، گلایه ها و کاستی هایی مطرح می شود اما به دست فراموشی سپرده خواهد شد. باید مشکلات و گلایه ها به صورت مکتوب نوشته شود و با جدیت پیگیری و حل شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر اهمیت نگاه تخصصی به تبلیغ گفت: با توجه به اهمیت تبلیغ تخصصی، اداره کل تبلیغ تخصصی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی راه اندازی شد. اعزام مبلغان تخصصی می تواند در رفع آسیب های اجتماعی با نگاه تخصصی اثر ویژه ای داشته باشد اما در این حوزه محدودیت هایی کمّی وجود دارد که معاونت فرهنگی و تبلیغی در حد توان همکاری لازم را جهت اعزام مبلغان تخصصی به استان البرز خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان سایر ظرفیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در کنار اعزام مبلغان تخصصی، در حوزه آموزش نیز امکان همکاری وجود دارد. مرکز آموزش های کاربردی در حال حاضر به صورت فعال در حال برگزاری دوره های عمومی و تخصصی با موضوعات متنوع جهت آماده سازی مبلغان برای اعزام به مناطق مختلف تبلیغی می باشد. می توان از این ظرفیت عالی استفاده مطلوبی جهت آماده سازی مبلغان استان البرز کرد.

وی مسائل مالی را یکی از موانع پیش رو دانست و تصریح کرد: مشکلات مالی امکان دارد برخی از فعالیت ها را با محدودیت مواجه کند که از این جهت لازم است سازمان و دفتر تبلیغات اسلامی با کمک هم موانع را رفع کنند. با توجه به اولویتی که استان البرز دارد معاونت فرهنگی و تبلیغی تلاش می کند با تمام توان از این استان حمایت کند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha