چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد صالح منصوری-امام جمعه بندر ترکمن

حوزه/ امام جمعه شهرستان بندر ترکمن با تاکید بر اینکه مردم معیار شرع و عقل را در انتخاب فرد اصلح رعایت کنند، گفت: مردم بصیر بایستی به دنبال شاخص ترین معیار روحیه انقلابی در نامزدهای انتخابی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام محمد صالح منصوری در نشست بصیرتی با محوریت "انتخاب اصلح" در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها بندرترکمن بیان کرد: بحث از انتخابات مهم است و مهمتر از آن شرکت در انتخابات است، زیرا با انتخابات سرنوشت نظام جمهوری اسلامی رقم می خورد.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باید فردی انتخاب شود که آرمان‌های امام راحل، مقام عظمای ولایت و شهدا را بشناسد و به این آرمان‌ها پایبند باشد.  

امام جمعه شهرستان بندرترکمن گفت: صداقت در گفتار و رفتار نامزدهای انتخاباتی نشان از تدیّن آنهاست و یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نباید تنها وعده دادن را محور فعالیت خود قرار دهد، از این رو، این مسئله مهم باید مورد توجه مردم شهید پرور قرار گیرد.

حجت الاسلام منصوری خاطرنشان کرد: ابتکار، خلاقیت، شجاعت، دشمن شناسی نیز معیارهای دیگر شاخصه های انتخاب اصلح به شمار می آید.

وی تاکید کرد: یک فرد منتخب باید علم و آگاهی کاملی نسبت به مسائل مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد و به فکر اصلاح جامعه باشد و از فساد های اجتماعی جامعه جلوگیری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha