جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحانی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، گفت: هر نامزدی که منتخب مردم شد باید مطالبات جدی مردم را پیگیری کند؛ چراکه امروز تعداد زیادی از جوانان ما بیکار و به دنبال مسکن هستند و این موضوع باید توسط نماینده پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دقایقی قبل، در حاشیه بازدید از روند رأی‌گیری حوزه‌های انتخاباتی، در مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران، گفت: بحمدالله مردم از ساعات آغازین امروز، با حضور پرشور خود در پای صندوق‌ها از این امتحان سربلند بیرون آمده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان در تمامی صحنه‌های انقلابی همواره پیشتاز بوده و در این روز تاریخی اسوه و الگویی برای سایر استان‌ها خلق کرده‌اند، گفت: امید است با حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم و رعایت خطوط مد نظر رهبر معظم انقلاب، نمایندگانی بصیر، عدالت دوست و متنفر از فساد و آشنا به مسئولیت‌های مهم انتخاب شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «ما هنوز با دولت اسلامی فاصله داریم»، اظهارداشت: امید است با انتخاب نمایندگان انقلابی، این فاصله را کم یا از بین ببریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان خطاب به نامزدهای انتخاباتی، گفت: هر نامزدی که منتخب مردم شد، باید مطالبات جدی مردم را پیگیری کند؛ چراکه امروز تعداد زیادی از جوانان ما بیکار و به دنبال مسکن هستند و این موضوع باید توسط نماینده پیگیری شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha