چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت‌الله جوادی آملی با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق انداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق سیار انداختند.

این مرجع تقلید هنگام انداختن رای خود در صندوق گفتند: خدا را شاکریم که ما را حق‌شناس قرآن و عترت، ملت بزرگ ایران و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرد.

ایشان بیان کردند: از ملت هم شاکریم که در تمام صحنه‌ها نظیر روز قدس در صحنه حضور پرشور دارند، خدا به ما وعده داده است که اگر یک گام به سمت او برداریم، ۱۰ گام به سمت ما می‌آید؛ قرآن آمده است تا جهان خوابیده را بیدار و مرده‌ها را زنده کند.

معظم له گفتند: این رای ما هم عرض ارادت به پیشگاه قرآن و عترت، ‌هم حرمت گذاشتن به گذشته و هم خط‌مشی آیندگان است تا بدانند تمدن ما در تدین ماست؛ کسانی به مجلس راه یابند که هم به معارف قرآن و عترت و هم به قانون اساسی عمل کنند و آنچه خیر و صلاح کشور است را انجام دهند.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کرد:باید منتخبان ملت تلاش کنند تا هرگونه خطر را از کشور زدوده و هر طمعی از آن را برطرف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha