سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه سردار سلیمانی در وصیت نامه اش علما، مسئولین و اقشارمختلف جامعه را به تبعیت از ولایت فقیه سفارش کرده است، اظهار کرد: این سردار رشید اسلام تمام پیروزی و موفقیت های خودش را مرهون تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل جوینانی درخطبه های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل به بخشی از وصیت نامه سرادر سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی مرد اخلاق، اطاعت از ولی فقیه و درد آشنای مظلومان جهان بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در وصیت نامه اش علما، مسئولین و اقشارمختلف جامعه را به تبعیت از  ولایت فقیه سفارش کرده است، خاطرنشان کرد: این سردار رشید اسلام تمام پیروزی و موفقیت های خودش را مرهون تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری می داند.

امام جمعه آران و بیدگل به حضورپرشور مردم در اربعین سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به خیال باطل خودش فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی به اهدافش رسیده، در حالی که شهادت این سردار رشید اسلام در دنیا به یک مکتب تبدیل شد.

حجت الاسلام سلیمانی  در ادامه حضور پرشور امروز مردم ایران در پای صندوق های رای را عبادت دانست و گفت: عبادت فقط نماز، روزه، خمس و جهاد نیست.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه به کسانی رای بدهیم که وقتی به صندلی سبز مجلس رسیدند خودشان را گم نکنند، افزود: هر فردی که به عنوان نماینده مردم از صندوق بیرون آمد و به تایید شورای نگهبان رسید، نماینده تمام مردم است.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان، ریل گذاری  و اجرای صحیح قانون را وظیفه مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: نماینده خوب کسی است که شجاعانه قانون جامع  و خوب برای مردم و کشور تصویب کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha