سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر در حال خلق حماسه ای دیگر هستند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان نظام را آشفته کرده است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه،، حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان‌ها اظهار داشت: رعایت تقوا و دستورات دین اسلام قطعاً مؤثر در سلامت جسم است و علاوه بر این وقتی کسی همراه با یاد خدا باشد قطعاً آرامش دارد چراکه یاد خدا دل‌ها را آرام می‌کند.

وی ادامه داد: ما باید با قوه تقوا و توانائی جسم خودمان را برای ظهور آماده کنیم، با توجه به اتفاقات دنیا و جریاناتی که رصد می‌شود امید ما این است که ظهور حضرت بقیة‌الله نزدیک باشد و باید خودمان را آماده ظهور کنیم.

حجت‌الاسلام کتابچی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: این انتخابات هم شبیه تمامی انتخابات‌ گذشته خاری است بر چشم دشمنان این نظام خصوصاً قاتلین شهید سلیمانی عزیز که با دیدن حضور مردم بار دیگر شکست توطئه‌های خودشان را خواهند دید.

وی ادامه داد: تصور می‌کنند مردم ما با فشار از پا درمی‌آیند، خیال می‌کنند می‌توانند با فشار حداکثری مردم ما را از راه انقلاب جدا کنند هرگز این‌طور نیست.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: مردم ما پای دین خود، پای اعتقادات خود، پای انقلاب خود، پای خون شهدای خود، پای عهد با امام خود و پای راه خود تا نابودی ظلم و ریشه‌کن کردن ظلم و فساد ایستاده است.

وی بیان داشت: باوجود گلایه از مسئولین و باوجود مشکلات اقتصادی و سختی‌های بسیار مردم حساب انقلاب را از این‌ها جدا می‌دانند و وظیفه خودشان را انجام می‌دهند و به ندای رهبر عزیزتر از جانشان لبیک می‌گویند.

حجت‌الاسلام کتابچی خاطرنشان کرد: حضور امروز مردم در انتخابات پیروزی بزرگ دیگری را برای جبهه مقاومت رقم خواهد زد، بسیار امیدواریم مجلس بعدی ما یک مجلس انقلابی و اهل مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان و پای‌کار برای حل مشکلات مردم باشد و یقین داریم یک مجلس قوی در کنار آن‌یک دولت کارآمد بسیاری از مشکلات مردم را حل خواهد کرد.

وی انتشار متن وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و گفت: شهید بزرگ اسلام و انقلاب وصایای مختلفی دارد، برای دوستانش، برای هم‌رزمانش، برای خانواده‌اش. حتی برای تک‌تک فرزندانش به شکل جداگانه! اگر امروز بخواهیم حاج قاسم را ببینیم باید او را در وصیت‌نامه‌اش دید.

امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: حاج قاسم از همه ما می‌خواهد سطح نگاهمان را بالا ببریم، کشور خودمان را نبینیم بلکه نگاهمان به اسلام و مکتب تشیع باشد.

وی ادامه داد: امروز ما مردم تعیین‌کننده سرنوشت دین اسلام هستیم اختلافات درونی کشور مسائل بسیار کوچکی است که نباید کشور را از هدف بزرگ یعنی زمینه‌سازی برای ظهور عقب بیندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha