جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه انتظار مردم از نمایندگان مجلس، رفع مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: نمایندگان قبل از انتخابات وعده های فراوانی به مردم دادند و حالا باید به وعده هایشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار مسجد محمد رسول الله (ص) ضمن قدردانی از حضور ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی به دشمنان نشان داد که مردم بر عهدی که با امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر انقلاب بسته اند، همچنان وفا دارند.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین افزود: رسانه های بیگانه با بزرگ نمایی در شیوع ویروس در تلاش بودند که اجازه ندهند که مردم این بار هم آن طور که باید در انتخابات حضور پیدا کنند ولی ملت ایران پاسخ دندان شکنی به آنها دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: نمایندگان منتخب مردم باید همه جانبه نگاه کنند و خودش را در برابر همه مردم چه آن‌هایی که به آنان رأی داده و چه آنهایی که به او رأی نداده اند، مسئول بدانند.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه انتظار مردم از نمایندگان مجلس، رفع مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: نمایندگان قبل از انتخابات وعده های فراوانی به مردم دادند و حالا باید به وعده هایشان عمل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha