پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لاریجانی

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های حکومتی تمام مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا را اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در نطق پیش از دستور ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا از سوی مردم و دستگاه‌های حکومتی، گفت: این مصوبات از پشتیبانی شورای عالی امنیت ملی برخوردار است.

لاریجانی همچنین ضمن سپاسگزاری از حضور عزتمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اهتمام به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت عزیز با مشارکت در پای صندوق‌های رأی، رکن اصلی مردمسالاری را سامان بخشیدند و با انتخاب نمایندگان خود بخش مهم مسیر اداره کشور در ۴ سال آینده را مشخص کردند.

رئیس مجلس در ادامه گفت: به منتخبین محترم تبریک عرض می‌کنم و از همه کاندیداها که در این فریضه ملی مشارکت کردند نیز سپاسگزارم؛ امیدوارم عزیزان با توجه به شرایط حساس کشور در جهت تحقق خواسته‌های ملت بزرگوار همت بگمارند.

وی تصریح کرد: از رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامت برکاته) که با رهنمودهای خود همگان را به انجام این فریضه ملی دعوت کردند، تشکر می‌کنم.

لاریجانی افزود: همچنین از زحمات همه هیأت‌های نظارت و هیأت‌های اجرایی و همه بخش‌های وزارت کشور، استانداران، فرماندارن، بخشداران که ماه‌ها در این امر تلاش کردند قدردانی می‌کنم؛ از عزیزان نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح که در تأمین امنیت انتخابات سعی وافر داشتند تشکر کرده و از رسانه‌های گروهی به ویژه صداوسیما که در اطلاع رسانی همت کردند قدردانی می‌کنم.

رئیس قوه مقننه در ادامه برای همکاران خود که مجددا توفیق خدمت یافتند، آرزوی سعادت و خدمتگزاری بیشتر به ملت کرد و اظهار داشت: برای همکاران عزیزی که به هر دلیلی امکان حضور در این میدان خدمتگزاری نیافتند، توفیقات جدید در آینده در سایر عرصه‌ها آرزومندم؛ «عسَیٰ أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ».

رئیس مجلس ادامه داد: از ملت عزیز تقاضا دارم در بحث مبارزه با ویروس کرونا، دستورالعمل‌های ستاد ملی با این امر را به دقت رعایت کنند و همه دستگاه‌های حکومت موظف هستند به دقت مصوبات این ستاد را که از پشتیبانی شورای عالی امنیت ملی برخوردار است رعایت کنند چرا که به سلامتی مردم عزیز مربوط است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: از کمیسیون بهداشت و درمان نیز می‌خواهم مستمرا و با دقت موضوع را زیر نظر داشته باشد؛ لازم است کمیسیون عمران نیز در زلزله آذربایجان غربی پیگیری لازم را کند تا دستگاه‌های اجرایی با سرعت به کمک زلزله زدگان بشتابد؛ این دو کمیسیون گزارش کار خود را به مجلس ارائه کند.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha