جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان با بیان اینکه منتخبان مجلس یازدهم قاطعانه در برابر زورگویی های استکبار جهانی بایستند، گفت: مردم از منتخبان خود در مجلس یازدهم انتظار دارند برای رفع مشکلات معشیتی، اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان تلاش کنند.

حجت الاسلام قاسم پایواره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به مسئولیت خطیری که منتخبان مردم در این دوره از مجلس به عهده دارند، اشاره کرد و گفت: منتخبان مجلس یازدهم به عنوان بازوی توانمند انقلاب و رهبری به پاس قدردانی از ایثار و فداکاری مردم قوانین قوی و خوبی را تصویب کنند.

وی، به گلایه مند بودن مردم نسبت به گرانی ها و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اینکه مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و رهبری با تمام مشکلات دست و پنجه نرم می می کنند و تا پای جان ایستاده اند دلیل بر تحمل کردن این مشکلات نیست.

حجت الاسلام پایواره، رفع مشکلات جامعه و مردم را امکان پذیر دانست و ابراز داشت: مردم از منتخبان خود در مجلس یازدهم انتظار دارند برای رفع مشکلات معشیتی، اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان، رفع ناهنجاری های جامعه، طلاق، اعتیاد و ناتوی فرهنگی که دغدغه مهم مقام معظم رهبری است، تلاش کنند.

وی در پایان با بیان اینکه منتخبان مجلس یازدهم باید قاطعانه در برابر زورگویی های استکبار جهانی بایستند، گفت: مردم از منتخبان مجلس یازدهم انتظار دارند به جای دو پهلو حرف زدن، شفاف و قاطعانه  در برابر توطئه های دشمنان و استکبار جهانی موضع گیری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha