پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حضور پر شور مردم در انتخابات به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز دوم اسفندماه،‌ برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران‌ به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید. دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. از فشارهای سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و ترور و حتی توسل به شایعات مختلف در خصوص بیماری‌ها. یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشورهای مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهند. بی‌شک صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان ازجمله اولویت‌های جدی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که نمایندگان بایستی از ابتدای شکل‌گیری تا روز پایان آن بدان ملتزم و پایبند باشند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم همیشه درصحنه و عموم جریانات سیاسی دلبسته به‌نظام و همچنین رهبری معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و ‌مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» که با تلاش خود فضای صمیمی و به‌دوراز تنش در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، از دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha