پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از کسانی که دوم اسفندماه حضور پرشوری پای صندوق های رای داشتند، تقدیر می کنیم، کسانی هم که حضور نیافتند به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امرور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم چندین راه را برای عاقبت به خیری ما مشخص کرده است که مهمترین این راهها، صبر و بردباری در برابر مصائب و مشکلات می باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: لذا هر ملتی که صبوری کرده در برابر تمام دشمنان به پیروزی رسیده و عزت به دست آورده است و در غیر اینصورت رو به نابودی سوق داده می شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جهاد، صبر و مقاومت محصول رهبری یک رهبر مقتدر است که در راه به دست آوردن عزت و عظمت ملت ایران نقش بسیار مهمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: این ملت برای اقتدار نظام خون های زیادی داده است که نمونه بارز آن شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است، لذا مانند گذشته همچنان در مقابل دشمن خواهند ایستاد.

وی در ادامه افزود: وظیفه مرزبانی در حفظ و حراست از کیان بسیار مهم و حساس است و کاری که شما انجام می دهید همان جهاد فی سبیل الله است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بنابراین نباید به دشمنان اجازه داد مرزها و حریم های اسلام و خدایی شکسته شود و در زمینه های مختلف چه فیزیکی و چه فکری مرزبانی کرد و در این راه تمام مسئولان باید پای کار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تأکید کرد: از کسانی که دوم اسفندماه حضور پرشوری در پای صندوق های رأی داشته اند تقدیر می کنیم و  کسانی که در این روز حضور نداشتند به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از زحمات سردار کیومرث شیخی تجلیل و سردار علیرضا مرزبانی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی کردستان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha