پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار آیت الله فیاضی با امام جمعه بجنورد

حوزه/ امام‌جمعه بجنورد در دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی، نماینده منتخب مردم استان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، با تبریک این انتخاب، آن را مایه برکات علمی، فرهنگی و معنوی فراوانی برای استان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی، نماینده منتخب مردم استان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، با تبریک این انتخاب، آن را مایه  برکات علمی، فرهنگی و معنوی فراوانی برای استان دانست و اظهار کرد: این حسن انتخاب را تبریک گفته و امید داریم ارتباط ایشان با استان بیشتر شده و ان‌شاءالله امیدواریم با این اخلاص و تقوای جنابعالی، استان ما بتواند بهره‌ها ببرد و مایه خیروبرکت باشد.

وی افزود: باید همه در کنار هم و با هم تلاش کنیم تا بتوانیم این استانی که به فرموده رهبری ظرفیت‌های بالایی دارد را ارتقا داده و این ظرفیت‌ها را بالقوه کرده و به فعلیت برسانیم.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه امام علی (ع) می‌فرماید: «اخلص تنل» و تأکید می‌کند اخلاص بورز تا به مقصد برسید، گفت: آن چیزی که انسان را به مقصد و مقصود می‌رساند جوهر اخلاص است که پشتیبانی قوی و مهم برای پیشرفت کارها محسوب می‌شود و نمونه بارز آن امام (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی افزود: خداوند در آیه ۴۶ سوره سبأ می‌فرماید: «إِنَّمَا أَعِظُکمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ» و تأکید می‌کند شما خالص برای خدا دو نفر دو نفر با هم یا هر یک تنها قیام کنید؛ بنابراین اگر «أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ» درست باشد خداوند منان مقدمات و نتایج را جفت و جور می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: ما گاهی بیش از حد تلاش می‌کنیم ولی نتیجه مطلوبی نمی‌گیریم به دلیل اینکه جوهره کار مشکل دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: من شعاری دارم و آن این است که «همه با هم نه همه با من» و ان شاءالله همه با هم تلاش کنیم، زیرا همه با هم و در کنار هم می‌توانیم خیلی از کارها را پیش برده و انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha