جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / حضور مردم قم در انتخابات

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم، در پیامی ضمن تقدیر از مردم دارالمومنین همدان به خاطر خلق حماسه‌ای دیگر در روز ۲ اسفند، به منتخبان مردم در استان همدان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم، در پیامی ضمن تقدیر از مردم دارالمومنین همدان به خاطر خلق حماسه‌ای دیگر در روز ۲ اسفند، به منتخبان مردم در استان همدان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

درود و هزاران سلام بر شرف، غیرت و تدین شما مردم فهیم دارالمومنین همدان؛ پیروان ولایت و پیشتازان هم آهنگ با اهداف عالیه انقلاب اسلامی. امروز بزرگترین جشن پیروزی را با حضور چشمگیر در پای صندوق های رای و برای چندمین بار در طول انقلاب اسلامی و در  زعامت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) رقم زدید و دوباره خورشید نگاه سردار حاج حسین همدانی و قافله شهدا را به نظاره‌گری از آسمان بلند الوند به  این همت و شکوه ماندنی خویش دعوت نمودید.

ضمن تقدیر از حضور سبز آحاد مردم شریف همدان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می‌دانیم به منتخبین گرامی شما، یادگار شهدا و نماینده افتخار آمیز مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر حاج بابایی و همچنین فرزند برومند حوزه‌های علمیه و استاد گرانقدر، روحانی انقلابی و ولایت مدار، دیگر منتخب شما مردم همدان جناب حجت الاسلام والمسلمین فلاح تبریک و تهنیت عرض نماییم و برای این دو عزیز گرامی و نمایندگان شما مردم وفادار آرزوی موفقیت در خدمتگذاری بیشتر به آن دیار ولایتمدار و شما مردم همدان را مسئلت می‌نماییم.

نمایندگان طلاب و فضلای شهر همدان مقیم قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha