پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجمع

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی می‌خواهد با حضور دشمن شکن و چشمگیر خود پای صندوق های رای بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان بویژه شهدای مقاومت بیعت کرده و با هر رای خود تیری به قلب دشمن نشانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی می‌خواهد با حضور دشمن شکن و چشمگیر خود پای صندوق های رای بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان بویژه شهدای مقاومت بیعت کرده و با هر رای خود تیری به قلب دشمن نشانند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم: ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما به انفسهم

مردم بزرگ ایران اسلامی، عاشقان الله و دلدادگان اهداف امام و شهداء، امروز روز وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و لبیک به دعوت خلف صالح روح الله کبیر، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است. دستی به ناحق قطع شد تا کشور از هجوم بیگانگان در امان بماند و دستی رای می‌دهد تا امانتدار باشد.

دوم اسفند همه خواهیم آمد، مرد و زن پیر و جوان ، خرد و کلان ، با همه گرایش‌ها پروانه وار اطراف صندوق های رای، در صفوف به هم پیوسته به آخرین آرزوهای ترامپ قمارباز و تروریست تیر خلاصی خواهیم زد و به لطف الهی با انتخاب اصلح ، مجلس قوی خواهیم داشت تا رونق اقتصادی و عدالت اجتماعی تقویت شود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی می‌خواهد با حضور دشمن شکن و چشمگیر خود پای صندوق های رای بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان بویژه شهدای مقاومت بیعت کرده و با هر رای خود تیری به قلب دشمن نشانند.

دیدار ما پای صندوق‌های رای جمعه دوم اسفند ۱۳۹۸

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

۱۳۹۸/۱۲/۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha