جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصباحی مقدم

حوزه/ منتخب مردم تهران در انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران اسلامی با تبعیت از رهبری و با استعانت از خون سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور و مشارکت خود در انتخابات، حماسه ای دیگر رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در پیامی انتخاب شایسته نیروهای انقلابی در مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان، توسط مردم در سراسر کشور را، به مقام معظم رهبری و ملت ایران، تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ایران اسلامی با تبعیت از رهبری و با استعانت از خون سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور و مشارکت خود در انتخابات، حماسه ای دیگر رقم زده و مشت محکمی به یاوه‌گویان صهیونیست، آمریکا و جیره خواران غرب گرا کوبیدند.

انتخاب شایسته نیروهای انقلابی در مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان، توسط مردم در سراسر کشور را به  مقام معظم رهبری و ملت ایران،  تبریک عرض می‌کنم.

ان شاء الله منتخبان ملّت، در خدمت صادقانه، پیش برنده و اثربخش در گام دوم انقلاب تحت عنایت حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و در چارچوب سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق به عبور کشور از تنگناهای اقتصادی و معیشتی  باشند.

غلامرضا مصباحی مقدم

منتخب مردم تهران در انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha