پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاسبان «کرونا ویروس» از خود ویروس خطرناکترند.

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه کاسبان «کرونا ویروس» از خود ویروس خطرناکترند، گفت: شروع «کرونا ویروس» و نیاز مردم به ماسک، ژل و مواد ضدعفونی، برخی سود جویان را بر آن داشت تا این بار با احتکار مایحتاج بهداشتی، با سلامت آحاد جامعه کاسبی خود را رونق ببخشند.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به شیوع «کرونا ویروس» در کشور و گرفتن ماهی مقصود برخی از آب گِل آلود، اظهار داشت: عمر کاسبان و سودجویان از سلامت مردم به دنبال انتشار«کرونا ویروس»، همزمان با ریشه کنی این بیماری کَنده می شود، گرچه با سوء استفاده از تنگنا قرار گرفتن مردم، پول حرامی را به جیب می زنند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه لازم است فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را از شهدا بیاموزیم، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برخلاف کاسبان «کرونا ویروس»، زمانی که دشمن بمب شیمیایی می زد، خیلی از رزمنده ها ماسک های خود از روی صورت بر می داشتند و به دیگران می دادند.

این استاد حوزه با اشاره به نیاز جامعه امروز به فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی، اظهار کرد: با کمال تأسف امروز هم بعضی ها به خاطر دلهره مردم از «کرونا ویروس»، ماسک ها را انبار می کنند و به قیمت ده ها برابر به مردم می فروشند.

وی اضافه کرد: امپراتوری رسانه ای استکبار جهانی، گذشته از سمپاشی همیشگی علیه حضور مردم انقلابی در پای صندوق رأی، این بار با هراس آفرینی و شایعه پراکنی در خصوص «کرونا ویروس» همراه با عده ای مغرض داخلی، علیه انتخابات تبلیغ کردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه کاسبان «کرونا ویروس» از خود ویروس خطرناکترند، گفت: شروع «کرونا ویروس» و نیاز مردم به ماسک، ژل و مواد ضدعفونی، برخی سود جویان را بر آن داشت تا این بار با احتکار مایحتاج بهداشتی، با سلامت آحاد جامعه کاسبی خود را رونق ببخشند. شایسته است دستگاه های نظارتی و تعزیرات حکومتی با احتکار کنندگان و سود جویان بازار فروش «ماسک» برخورد انقلابی داشته باشد.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: «کاسبان کرونا» در فضای مجازی رها شده، در برخی کانال های تلگرامی علاوه بر القای ترس و بزرگنمایی مصنوعی ویروس کرونا، در حال کاسبی با اخبار و پیام های جعلی به منظور جذب عضو و گرفتن بازدید و ایجاد کانال با این موضوع هستند.

وی ادامه داد: کدام کشور در دنیا اجازه می دهد در این شرایط بسیار حساس، ناامنی روانی در فضای رسانه ای و افکار عمومی آنها جریان داشته باشد. قطعا مسببان وجود این فضای بی قانون، رها شده و بی ضابطه، عاقبت بخیر نخواهند شد.

حجت الاسلام ایرانی در پایان تأکید کرد: امیدوارم «مجلس انقلابی»، تکلیف این فضای مجازی که بستر خسارات جبران ناپذیر در گذشته، حال و آینده است را مشخص کند و عاملان آن را به دست عدالت بسپارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غلام نژادی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    با کمال تأسف عملکرد دولت در کنترل ویروس و بازار ماسک و... هم موجبات نارضایتی خلق الله را بوجود آورد.