جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سازمان تبلیغات بوشهر

حوزه/ مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تأکید کرد: مردم برای آگاهی از راه‌های پیشگیری و آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس، فقط به اطلاعیه‌ها و پیام‌های وزارت بهداشت کشور توجه کنند و به اطلاعاتی که توسط منابع غیرموثق در فضای مجازی منتشر می شود، اعتماد نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به منظور ارتقاء سطح آگاهی کارکنان در راستای مبارزه با کرونا ویروس جدید (ncov ۲۰۱۹) جلسه آموزشی توجیهی مبارزه با این ویروس امروز با حضور مدیرکل، معاونان و کارکنان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

جلسه آموزشی توجیهی ویروس کرونا شامل مباحثی همچون علائم و نشانه‌ها، راه‌های انتقال، راه‌کارهای پیشگیری و سایر موارد مورد نیاز بود که در تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد و کارکنان مجموعه با دانستنی‌های ضروری ویروس کرونای جدید آشنا شدند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این جلسه در سخنانی بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تاکید و  اضافه کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در راستای حفظ سلامتی کارکنان مجموعه اقدام به برگزاری این دوره آموزشی کرده است.

در ادامه، کارشناس بیماری های عفونی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر مطالبی در خصوص تاریخچه، عامل بیماری، راه‌های انتقال، راه‌های پیشگیری، درمان و کنترل کرونا ویروس‌ها و کرونا ویروس جدید (ncov ۲۰۱۹) ارائه داد.

نوشین بشکوه اظهار کرد: این بیماری مثل سایر بیماری‌های حاد تنفسی به راحتی قابل کنترل و پیشگیری بوده و با رعایت اصول پیشگیرانه  از جمله استفاده از وسایل شخصی، رعایت آداب تنفسی، شستن صحیح و اصولی دست‌ها با آب و صابون و استراحت در منزل و عدم حضور در مکان‌های تجمعی و پرتردد در مواقع بیماری می‌توان این بیماریها را به راحتی کنترل کرد.

در بخش دیگری از این جلسه آموزشی، ندا عالی‌حسینی، مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تأکید کرد: مردم برای آگاهی از راه‌های پیشگیری و آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس، فقط به اطلاعیه‌ها و پیام‌های وزارت بهداشت کشور توجه کنند و به اطلاعاتی که توسط منابع غیرموثق در فضای مجازی منتشر می شود، اعتماد نکنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha