جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه

حوزه/ جلسه ستاد پیشگیری با حضور مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد شهید وامور ایثارگران به منظور مراقبت و ارایه راهکارهای پیشگیری در دفتر مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هنرمند در این جلسه که در سالن جلسات  اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: پیشگیری کم هزینه ترین و بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا و بیماریهای حاد تنفسی است و موجب ارتقا و حفظ سلامت پرسنل و جامعه هدف محسوب می شود.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به مشاهده شدن موارد ویروس کرونا در استان قم، تاکید کرد: رشد آگاهی عمومی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح، موجب حفظ سلامت خادمان به شهدا و ایثارگران بوده و از بروز و انتشار بیماری جلوگیری شده و این مورد تاکید مراکز اطلاع رسانی و بهداشت و درمانی است.

وی ضمن استماع سخنان و پیشنهادات معاونان و مدیران تاکید کرد: رعایت دقیق نکات بهداشتی، توزیع برخی اقلام مانند ماسک، دستکش، مهر ، توزیع بروشورهای بهداشتی و پزشکی ا زطریق سیستم اتوماسیون، تعطیلی جلسات غیر ضروری، قرار دادن توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم در معرض دید همکاران و مراجعان در تمامی طبقات،  مراجعه به هنگام به مراکز درمانی در صورت مشاهده هر گونه علایم، موجب پیشگیری و اقدام به موقع در این راستا است.

وی یاد آور شد: باید از هر گونه شایعات در این خصوص دوری کرد، چرا که این شایعات تنها موجب ایجاد نگرانی های بی اساس و اقدامات اشتباه است، لذا اطلاعیه های مراجع علوم پزشکی را باید مدنظر و مورد توجه قرار داد و اخبار را نیز از این مبادی رسمی دریافت کرد.

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قم نیز در این جلسه بر همبستگی و دقت نظر تمامی همکاران ستاد، مناطق و مراکز تابعه در خصوص عمل به توصیه نکات بهداشتی تاکید کرد.

دکتر علی محمد عینی افزود: ارسال پیامک های آموزشی برای کارکنان و جامعه هدف و در صورت امکان تهیه ماسک و توزیع در بین جامعه هدف می تواند موجب تقویت پیشگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha