چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید صادق محمدی

حوزه/ اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعهد، دین داری، مدیریت علمی، جهادی و مردم سالاری دینی را در همه عرصه های مسئولیتی در نظر بگیرند، مشکلات جامعه به خصوص مسائل اقتصادی رفع و اوضاع سامان خواهدگرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد اصلح از سوی مردم، گفت: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعهد، دین داری، مدیریت علمی، جهادی و مردم سالاری دینی را در همه عرصه های مسئولیتی در نظر بگیرند، مشکلات جامعه به خصوص مسائل اقتصادی رفع  و اوضاع سامان خواهدگرفت.

رئیس انجمن اصول فقه حوزه علمیه قم افزود: اگر در ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم، یکی از عوامل بسیار موثر آن بسیج عمومی و مردمی بود و اگر همین بسیج عمومی مردمی در بخش های دیگر مانند اقتصاد نشر دهیم، قطعا از این بحران فعلی که در آن قرار داریم بیرون خواهیم رفت.

این استاد حوزه اظهار داشت: اگر به نخبگان و استعدادهای نهفته جامعه توجه ویژه ای شود و توانمندی های مردمی را به فعلیت درآوریم و این استعدادها را در بحث اقتصاد بکار بگیریم، شاهد تعالی و برون رفت از مشکل اقتصادی که از چالش های جدی کشور است، خواهیم بود.

وی عنوان کرد: دولت و مجلس می توانند در این موارد عنوان شده و در بکارگیری نیروهای جوان و با استعداد و جامعه نخبگانی کشور به خوبی نقش ایفاء کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: امید این است مجلس یازدهم در جریان سازی نقش اساسی در کشور داشته و دولت فعلی و آینده را موظف به فعلیت بخشیدن نیروهای مردمی کند و به مدیریت علمی و جهادی رهنمود سازد.

۳۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha