شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مردم با بصیرت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات؛ این بار هم تلاش دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم را ناکام کردند.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حماسه سازی مردم ایران در انتخابات، گفت: در روز انتخابات دوم اسفندماه اقشار مختلف به پای صندوق های رأی آمدند تا به دشمنان بفهمانند که ما همچنان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بوده و محکم پای آرمانهای انقلاب ایستاده و در مسیر خود ثابت قدم هستیم.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به ویژه برنامه «شکوه همدلی» در روز انتخابات، افزود: این برنامه با حضور مبلغان و روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قزوین، از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ شب ادامه داشت و با پوشش ۳۰ دوربین و ۱۵ گزارشگر در بخشهای مختلف حوزه های انتخاباتی و ۸ تهیه کننده و کارگردان در بخشهای مختلف استان حضور مردم در انتخابات را  به تصویر کشید.

وی ادامه داد: از انتخابات اخیر صحنه های بسیار زیبا و ماندگاری ثبت شد از جمله حضور یک عروس و داماد در یکی از شعب أخذ رأی، حضور رأی اولی ها و صحنه  رأی انداختن فرزندان خردسال در صندوق ها صحنه های فراموش نشدنی بود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: دشمنان با هر حربه ای که به ذهنش خطور می کرد و با به راه انداختن انواع جنگ روانی  از جمله مطرح کردن بیماری کرونا در تلاش بود حضور ملت ایران  در انتخابات کمرنگ شود اما مردم با بصیرت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات؛ حربه دشمنان نظام و بیماری کرونا را مات کردند و این بار هم تلاش دشمنان را ناکام کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha