جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روزهای پس از انتخابات باید به فصل وحدت و همبستگی جهت خدمت به مردم و کشور تبدیل شود، گفت: رقابت ها پس از انتخابات باید به پایان برسد و فصل همکاری و همدلی برای ساختن ایرانی آباد آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع پرسنل این اداره کل، با تجلیل از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، گفت: ملت با بصیرت کشورمان با خلق حماسه حضور در دوم اسفند پاسخ محکمی به توطئه های دشمن دادند.

وی با بیان این که دشمنان از ماه ها قبل برای فاصله گرفتن مردم از صندوق های رأی به صورت شبانه روزی به برنامه سازی و دروغ پراکنی پرداختند، افزود: ملت بزرگ ایران با هوشیای و بصیرت بالا توطئه دشمنان را خنثی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با حضورر گسترده خود در پای صندوق های رأی به دشمنان نشان دادند که علیرغم همه مشکلات پای انقلاب ایستاده اند، بیان داشت: مردم با بصیرت و فهیم بار دیگر در این امتحان بزرگ نمره قبولی گرفتند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان ملت ایران در چهل سال اخیر هر چه در توان داشتند علیه این ملت به کار گرفتند، گفت: چهار دهه توطئه، فشار و تحریم های ظالمانه اقتصادی با ایستادگی و مقاومت این ملت خنثی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که این حضور مردم وظیفه منتخبان این دوره از مجلس را سنگین تر کرده است، بیان داشت: مجلس یازدهم باید به یک مجلس قوی، کارآمد و متعهد به مردم تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که رفع مشکلات اقتصادی مردم باید نخستین اولویت نمایندگان مجلس یازدهم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید از همه ابزارهای قانونی در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم استفاده شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات معیشتی در لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر حماسه ساز شدند، بیان داشت: امروز وظیفه مسئولان است از همه ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات و مطالبات اقتصادی آنها بهره گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روزهای پس از انتخابات باید به فصل وحدت و همبستگی جهت خدمت به مردم و کشور تبدیل شود، افزود: رقابت ها پس از انتخابات باید به پایان برسد و فصل همکاری و همدلی برای ساختن ایرانی آباد آغاز شود.

وی با بیان این که امروز کشورمان نیازمند یک مجلس قوی، متعهد، انقلابی و متخصص است، بیان داشت: یک مجلس قوی و انقلابی می تواند یک دولت توانمند و قوی تشکیل دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha