جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ یادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: منتخبان خانه ملت جواب اعتماد مردم را بدهند و در ۴ سال نمایندگی مجلس در راستای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم، اظهار داشت: با وجود اینکه جامعه با مشکلات اقتصادی و... بسیاری روبرو است، بازهم دیروز شاهد حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات مجلس یازدهم بودیم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: همین حضور ملت ایران در این شرایط حساس به دشمنان نشان داد که این مردم هنوز پای آرمانهای نظام و انقلاب هستند و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: منتخبان خانه ملت جواب اعتماد مردم را بدهند و در ۴ سال نمایندگی مجلس در راستای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

دریایی بیان کرد: نمایندگان مجلس خود به خوبی می دانند که وظایف بسیار سنگینی برعهده خواهند داشت و به عنوان وکیل مردم مسئولیت های بزرگی دارند که باید به سرانجام برسانند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: از مردم همیشه در صحنه استان کردستان که در طول ۴ دهه اخیر همیشه حامی و پشتیبان انقلاب بوده اند و حضوری تاریخی در عرصه های ملی داشته اند، تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha