پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه مردم به برکت ولایتمداری شهید حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق های رأی حاضر شدند، گفت: منتخبان مجلس یازدهم با تصویب قوانین جامع و خوب پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

حجت الاسلام شمس الدین احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با قدردانی از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم کشور، خصوصا مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان کاشان همانند دوره های قبل عشق و علاقه مندی خود را به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی  ایران نشان دادند.

وی، به تکلیف حضور جمعی و فردی مردم در صحنه های مختلف براساس آیات قرآن اشاره کرد و گفت: مردمی که براساس تکلیفی که خداوند بر حضور جدی سرنوشتشان قرار داده عمل کنند قطعا برکات زیادی برایشان در برخواهد داشت.

حجت الاسلام احمدی، انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در آغاز گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: هر چند مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، ولی با حضور حماسی خودشان در پای صندوق رأی به کلیه مسئولان اتمام حجت کردند که تا پای جان از آرمانهای انقلاب، نظام و رهبری حمایت می کنند.

وی به وظیفه مهمی که منتخبان مجلس یازدهم از مردم دارند اشاره کرد و ابراز داشت: مردم ایران به وظیفه خود با آمدن پای صندوق های رأی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رأی به نمایندگان خود عمل کردند، حالا نوبت مسئولان  و منتخبان مردم است که با قدردانی از مردم در عمل به شعارهای تبلیغاتی خود نسبت به رفع مشکلات اقتصادی آنها اقدام کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه مردم به برکت ولایتمداری شهید حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق های رأی حاضر شدند، خاطرنشان کرد: منتخبان مجلس یازدهم با تصویب قوانین جامع و خوب پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در گام دوم انقلاب عمده مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان و مردم برطرف شود، ابراز داشت: زنده بودن مکتب حاج قاسم سلیمانی مهمترین پیام حضور مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: مسئولان و منتخبان مجلس یازدهم باید ضمن توجه ویژه به مکتب حاج قاسم سلیمانی و نظام اسلامی، با جدیت مطالبات مردم را نیز دنبال کنند.

حجت الاسلام احمدی، تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع مشکل بیکاری جوانان و فریب نخوردن دشمنان قسم خورده انقلاب را از دیگر مطالبات مردم از منتخبان مجلس یازدهم عنوان کرد و افزود: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی نشان دادند که مسئولان نباید فریب دشمنانی را که سالها به دنبال براندازی انقلاب بودند، بخورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در پایان، وظیفه مجلس را قانونگذاری و نظارت براجرای دقیق قوانین دانست و گفت: مجلس یازدهم ضمن رفع نقایص قوانین قبلی، باید  قوانین قوی و محکم را در جهت احقاق حقوق مردم در سطح داخلی و بین المللی تصویب کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha