جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: نمایندگی مجلس صرفا یک شغل نیست، بلکه فرصتی برای خدمت به ملت و انقلاب است، لذا این مهم باید نصب العین این دوستان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام جلال حسینی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه کامیاران اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران از آزمون دوم اسفندماه سربلند بیرون آمدند و توانستند که یک انتخابات خوب و سالم را برگزار نمایند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: در این حماسه ملی ملت ایران علیرغم تبلیغات بی سابقه دشمنان حضوری پرشور در پای صندوق های رأی داشتند که این نشان می دهد که هنوز مردم ایران دارای همان روحیه انقلابی خویش هستند و در مسیر منویات ولایت فقیه حرکت می کنند.

حجت الاسلام حسینی خطاب به نمایندگان منتخب، گفت: نمایندگان باید در طول حضور خود در مجلس ابتدا پاسدار آراء مردم خود باشند و این ۴ سال را فرصتی برای خدمت رسانی به ملت و جامعه بدانند و اجازه ندهند که درگیر کارهای سیاسی و جناحی شوند.

وی تصریح کرد: اولویت نمایندگان مجلس ارتقاء سطح زندگی مردم و جامعه باید باشد و در مدت نمایندگی خویش هرگز خود را از جامعه و مردم جدا نکنند همانند معدودی از نمایندگان که متاسفانه بعد از موفقیت در انتخابات کاملا مردم را فراموش می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: باید گفت که نمایندگی مجلس صرفا یک شغل نیست، بلکه فرصتی برای خدمت به ملت و انقلاب است، لذا این مهم باید نصب العین این دوستان باشد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: مردم از منتخبان خود مطالبه گر باشند، زیرا در صورت چنین وضعیتی می توان امیدی به آبادانی و توسعه شهر و استان‌مان داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha