جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 887756
۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
سردار سلیمانی

حوزه / یک روز سردار سلیمانی به بنده گفتند اگر در هر سطحی هواپیمای آمریکایی را دیدید، با هرچه در توان دارید به سویش شلیک کنید، هرچند که می‎دانید گلوله‎تان به آن هواپیما نمی‎رسد، چراکه خلبان شما را می‎بیند و وقتی می‎بیند فرار نمی‎کنید، او وحشت می‎کند و می‎داند که شما اهل ایستادگی و نبرد هستید

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سردار نوعی اقدم، یکشنبه 4 اسفندماه، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز، درباره ویژگی های سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم وقتی به درب حرم حضرت زینب (س) می‎رسید، زانو به زمین می‎زد، آستان حرم را می‎بوسید و سپس وارد حرم می‎شد. این ویژگی از مشخصات ممتازی است که فرماندهان ارتش‎های دنیا ندارند. اگر در یک کلمه بخواهم بگویم که سردار سلیمانی چگونه پیروزی در جنگ با داعش را به دست آورد، باید گفت که خدا آن پیروزی را به سردار سلیمانی داد. توکل و توسل او در تمامی شرایط باعث پیروزی او شد.

 وی افزود: از دیگر  ویژگی سردار سلیمانی، فرماندهی در صحنه نبرد و یا به عبارت دیگر فرماندهی از نزدیک است. سردار در سوریه مدام در صحنه‎های نبرد و درگیری حضور داشت. این حضور تنها مختص شرایط عادی نبود، بلکه در شرایط سخت حضور بیش‎تری در جبهه‎ها و خطوط مقدم داشت. در هیچ یک از ارتش‎های دنیا نداریم که بالاترین رده فرماندهی در جلوترین نقطه نبرد آن هم در شرایط سخت حضور پیدا کند و نیروهای خودی را برای تسلط بر دشمن فرماندهی کند.

سردار نوعی اقدم اضافه کرد: ویژگی فرماندهی سردار سلیمانی، استقامت در شرایط سخت است. او در سخت‎ترین شرایط بر خود و اطرافیانش مسلط می‎شد و فرماندهی مطمئن اعمال می‎کرد. یک روز ایشان به بنده گفتند اگر در هر سطحی هواپیمای آمریکایی را دیدید، با هرچه در توان دارید به سویش شلیک کنید، هرچند که می‎دانید گلوله‎تان به آن هواپیما نمی‎رسد، چراکه خلبان آن جنگنده شما را می‎بیند و وقتی می‎بیند فرار نمی‎کنید، او وحشت می‎کند و می‎داند که شما اهل ایستادگی و نبرد هستید و شکست‎ناپذیرید.

وی ادامه داد: نظیر فرماندهی سردار سلیمانی در هیچ کدام از ارتش‎های دنیا دیده نمی‎شود. نفس او الهام گرفته از ایمان به اهل بیت(ع)، امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی است. افتخار می‎کنیم که فرمانده قهرمان ما اعتقادی است. او فرماندهی مخلص است که اخلاق‎مدارانه فرماندهی می‎کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    3 0
    سردار دلها با چهره ای به رنگ خدا خوشا به سعادتت سردار