جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عصام العماد

حوزه/ دکتر عصام العماد، «مرگ بر آمریکا» را شعار اصلی یمنی ها اعلام کرد و گفت: ناعادلانه و استثماری بودن این طرح نه فقط برای مردم مسلمان منطقه قابل قبول نیست، بلکه در اکثر نقاط جهان مورد اعتراض مردم و گروه های مردم نهاد واقع شده است و این طرح به فرموده امام خامنه ای از بین رفتنی است.

دکتر عصام العماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تهران با بیان اینکه دشمنان امت اسلام در دهه های اخیر دچار اشتباهات راهبردی شده اند، اظهار داشت: معامله به اصطلاح قرن یک اشتباه راهبردی استکبار جهانی است، چرا که در حال حاضر زمان بیداری امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان هستند و این پروژه های استکباری و استعماری دیگر در امت اسلام جایگاهی نخواهد داشت و نتیجه مطلوب برای آنها ندارد.

وی با اشاره به طرح معامله قرن، ادامه داد: دشمن باز هم با معامله قرن دست به یک خطای فاحش زد. این خطای دشمن باعث شد گروه های اسلامی که باهم اختلافاتی اندکی داشتند، در مقابل این پروژه صهیونیستی به اتحاد برسند و همه مسلمانان یک صدا از این اقدامات بیزاری بجویند.

این عالم یمنی تصریح کرد: طرح استعماری معامله قرن نتیجه مثبتی برای دشمنان نخواهد داد. امت اسلام در این زمان از هر زمان دیگر بیدارتر مراقب تحرکات و نیرنگ های دشمن است.

عصام العماد با اشاره به برخورد مردم جهان با طرح معامله قرن، تاکید کرد: ناعادلانه و استثماری بودن این طرح نه فقط برای مردم مسلمان منطقه قابل قبول نیست، بلکه در اکثر نقاط جهان مورد اعتراض مردم و گروه های مردم نهاد واقع شده است و این طرح به فرموده امام خامنه ای از بین رفتنی است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات استکباری و غاصبگرانه دشمن برای زمانی بود که رهبری مثل امام خامنه ای در بین امت اسلام نبود، ولی در حال حاضر به برکت رهبری ایشان و شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی ها، امت اسلام و محور مقاومت در جای جای منطقه حضوری فعال دارد.

این اندیشمند یمنی با اشاره به تظاهرات مردم مظلوم یمن در اعتراض به معامله استعماری قرن، گفت: مردم یمن با وجود تحریم های اقتصادی و جنگ تحمیلی آل سعود، با حضور در تظاهرات و تجمعات به این معامله ننگین آمریکایی اعتراض کردند.

وی ادامه داد: مردم یمن از گذشته های دور در مورد مسئله فلسطین و قدس حساس بودند و در قبال فلسطین خود را مسئول می دانند و همیشه در روز قدس با حضور خود این روز را گرامی می دارند. روز قدس یکی از مهمترین تجمعات مردم یمن است و مهمترین شعار ضد استکباری یمنی ها «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» است.

عصام العماد با بیان نقل قولی از سید عبدالمک، اظهار کرد: در دهه اخیر امت اسلام در مقابل استکبار به همبستگی نسبی خوبی رسیده و در واقع محور مقاومت در یک اتاق مشترک و علیه دشمنان داخلی  و خارجی امت اسلام فرماندهی و عملیاتی می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    درود بر یمنی های غیور و‌ بیدار و مظلوم
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    خداوند انصار الله را پیروزی سریع و قاطع و کامل مرحمت فرماید إن شاء الله تعالی .
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بإذن الله
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    کمک به انصار الله = تسلط بر باب المندب تنگه بسیار مهمتر از تنگه هرمز
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    خداوند آقای سید عبدالملک الحوثی را موفق و محفوظ بدارد بکرمش .
  • درود بر اویس قرنی ها IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    یاد یار مهربان آید همی
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    إن شاء الله عزیزان سپاه بتوانند دست رهبر انصار الله با سامانه سوم خرداد پر کنند ، و امکان پرواز کرکسان را از ایادی استکبار بگیرند.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    تقویت دفاع هوایی و دریایی انصار الله امکان بازپسگیری مناطق اشغالی رو به اونها می دهد ، و از جمله باب المندب که موقعیت بسیار مهمتری نسبت به خلیج فارس دارد ، به سیطره مقاومت برمی گرده ، و امکان بازگشایی فرودگاه فراهم و محاصره از بین می رود ، بایستی این بازوی مهم مقاومت اسلامی تقویت جدی و کامل شود
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    مرگ برای امثال سردمداران استکبار جهانی ، سودمند است ، چرا که مانع از جنایت و در نتیجه عقوبت بیشترشان می شود .
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    کسانی که به مرگ گفتن به تروریستهای آمریکایی ، اشکال می کنند ، و می گویند چرا درخواست مرگ می کنید ؟ یکی از اشکالات مخالفتشان ، تنگ دبدن زندگی است ، و عدم توجه به این که بخش دنیایی زندگی ، قسمت کاری و موقت است ، که حاصل آن می شود ، زندگی برزخی و آخرتی هماره ، اگر فرد یا قومی در زندگی مسیر تباهی و وزر و وبال در پیش بگیرند ، طبعا زندگی دنیاییشان هر چه بیشترادامه بیابد ، خسارت و عقوبت بیشتری خواهد داشت ، پس مرگ خواهی ما برای چنین کسانی سودمند است ، برخلاف زندگی خواهی دوستان آنها .
  • دوستی خاله خرسه ! IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    الزخرف ٦٧ الْأَخِلاَّءُ يَوْمَئِذٍ بَعْضُهُمْ‌ لِبَعْضٍ‌ عَدُوٌّ إِلاَّ الْمُتَّقِينَ‌ . دوستان در آن روز دشمن یکدیگرند، مگر پرهیزگاران! / آنهایی که می گویند: مرگ بر دیگران از جمله ستمگران و مستکبران نگویید ، در روز قیامت وقتی با اعتراض همانها مواجه شوند که : چرا با پایان زندگی خسارت بار و وزر آور ما مخالفت کردید و باعث ادامه زندگی آنچنانی و عقوبت آوری بیشتر شدید ، چه پاسخی دارند ؟
    • CA ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      0 0
      دوستی خاله خرسه !!! در قرآن مجید* دستور العمل های کامل نسبت به تمامی موضوعات زندگی آورده شده است و تنها این آیه نیست و نقطه مقابل هر آیه در تفسیر جوانب هر مسئله پاسخهای مناسب وجود دارد ...