پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی لیست سیاه شرکت‌هایی که با شهرک‌های اسرائیلی در رابطه هستند، می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به فهرست شرکت های منتشر شده از سوی سازمان ملل که با شهرک های رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند، واکنش های متعدد پیرامون انتشار فهرست 112 شرکتی که با شهرک نشینان غیرقانونی رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند و تجارت می کنند را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه با مروری بر فهرست این شرکت ها که عمدتا شرکت های بزرگ از کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، هلند و... هستند، فعالیت آنها در تامین تجهیزات و امکانات مربوط به ساخت و ساز، دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی و استفاده از منابع طبیعی را بررسی خواهد کرد.

همچنین در ادامه این برنامه بحث و تبادل نظر درخصوص مسئله نقض حقوق مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

از دیگر مباحث مورد گفت و گو در این برنامه، بررسی محدودیت های فلسطینی ها در مذهب، آموزش، دسترسی به آب آشامیدنی و زمین های کشاورزی، جابجایی در مناطق و غیره، نگاهی به واکنش رژیم صهیونیستی در قبال گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل و اشاره به واکنش جنبش حماس در این رابطه را می توان نام برد.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha