پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 891127
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه «داخل اسرائیل» از شبکه هیسپان تی وی، این هفته به موضوع هجمه ها علیه فعالان حقوق بشر در رژیم اسرائیل می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «داخل اسرائیل» که در هر قسمت موضوعاتی را مورد بررسی قرار می دهد که نشانگر فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی است، در این قسمت نگاهی خواهد داشت به تلاش رژیم صهیونیستی برای اخراج یک فعال حقوق بشر و افزایش انتقادها از این رژیم در پی نقض مکرر حقوق بشر و جنایات آن در سرزمین فلسطین.

در این برنامه به واکاوی تصمیم دیوان عالی ژیم صهیونیستی مبنی بر اخراج عمر شاکر، مدیر دفتر سازمان دیده‌بان حقوق بشر در فلسطین اشغالی پرداخته و واکنش سازمان دیده‌بان حقوق بشر در خصوص این اقدام تحلیل می شود.

این برنامه همچنین با نگاهی به قانون ممنوعیت ورود حامی تحریم اسرائیل که در سال 2017 به تصویب رسیده که بر اساس آن از ورود حامیان تحریم اسرائیل به اراضی اشغالی جلوگیری می‌شود، به بحث و گفت‎وگو درخصوص کمپین‌ها و تلاش‎های قابل توجه شکل گرفته در سال‎های اخیر برای تحریم اسرائیل و تصویب این قانون برای مقابله با این کمپین‌ها می‌پردازد.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه‌شنبه ساعت 4:30 و 13:03، چهارشنبه ساعت 3:30 به وقت تهران  و به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی‌وی پخش می‎شود.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha