جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایران امروز

حوزه/ شیوع گسترده کرونا در ایران و اقدامات متنوع و جدید دولت و ارگان های مرتبط و توفیقات آنها در مبارزه با این بیماری در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با توجه به شیوع گستره کرونا در ایران به بررسی اقدامات و تمهیدات جدید دولت و ارگان های مختلف در ستاد مقابله با کرونا می پردازد.

در این برنامه ضمن مروری بر تصمیمات جدید دولت و نحوه اجرای آنها در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا، روند رشد یا کاهش آلودگی به ویروس در ایران و نظرات و توصیه های کارشناسان در این حوزه مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین به واکاوی واکنش ها و کمک های بین المللی به ایران در راستای مبارزه با کرونا پرداخته و موفقیت تیم های تحقیق و توسعه ایرانی برای دست یافتن به واکسن و کیت های تشخیص ایرانی را بررسی خواهد کرد.

نگاهی به تمهیدات دولت برای دسترسی مردم به امکانات بهداشتی، دارویی و غذایی نیز از دیگر محورهای مورد گفت و گو در این برنامه خواهد بود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 20 فروردین از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 06:00، 13:00 و 18:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 08:00 و 21:00 و جمعه ساعت 17:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha