جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که معامله قرن محکوم به شکست است، گفت: با وحدت مسلمین نقشه های اسرائیل جنایتکار شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: صداوسیما از نخبگان برای تبیین اصل روز قدس و جریان سازی آن استفاده کند تا جامعه با چرایی نامگذاری روز قدس بیشتر و بهتر آگاه و آشنا شود.

وی با اشاره به اینکه بیت المقدس خاستگاه پیامبران الهی بوده است، افزود: در بیت المقدس پیروان سه دین اسلام، یهودیت و مسیحیت در کنار همه زندگی می کرده اند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اسرائیل به دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است، خاطرنشان کرد: اسرائیل می خواهد فلسطینی ها را از خانه خود بیرون کند و نمی خواهد مسلمانان در کنار هم زندگی کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه نامگذاری روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: اسرائیل روزی سودای نیل تا فرات را داشت و با نامگذاری روز قدس مجبور شد به دور خود دیوار بکشد، چرا که از اتحاد اسلامی مسلمانان و آزادگان جهان ترس دارد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در وحدت جهان اسلام و اتحاد مسلمین نقشی اساسی داشت، گفت: راه سردار دلها ادامه خواهد داشت و مسلمانان تا آخرین نفس در برابر  اشغالگران متحد خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه معامله قرن محکوم به شکست خواهد بود، افزود: با وحدت مسلمین نقشه های اسرائیل جنایتکار شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه جلسات استانی بزرگداشت روز قدس به صورت شهرستانی نیز برگزار می شود، افزود: برای انسجام و هماهنگی بهتر و مطلوب تر این راهپیمایی کارگروه‌های شهرستانی و استانی برگزار و برنامه ریزی های لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha