پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش منشور روحانیت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اگر با نگاه امام(ره) در منشور روحانیت بررسی شود، تبدیل به یک برنامه راهبردی جدّی و دقیقی خواهد شد که حوزه علمیه را بیش از پیش به جلو خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  از تهران، جلسه هماهنگی همایش منشور روحانیت، با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان تهران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده حوزه علمیه خواهران، مسئول بسیج طلاب، نماینده امور مساجد،نماینده سازمان تبلیغات، نماینده شهرداری بهشت زهرا، دبیر مجمع اساتید، دبیر مجمع مدیران، مسئول بسیج اساتید حوزه، به میزبانی مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به اهمیت منشور روحانیت، اظهار داشت: امام بزرگوار در تمام مسائل سیاسی و حکومتی نگاه نافذی داشتند و درخصوص برنامه های راهبردی حوزه علمیه نیز دارای فکر و اندیشه نابی بودند.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تبیین وظایف روحانیت در منشور روحانیت سعی داشته طلاب و روحانیون را به سمت وظیفه و هدف والای خود آگاه و در مسیر درست رهنمون کند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اگر با نگاه امام(ره) در منشور روحانیت بررسی شود، تبدیل به یک برنامه راهبردی جدی و دقیقی خواهد شد که حوزه علمیه را بیش از پیش به جلو خواهد برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha