شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جعفرنژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان ۴۳ بار از لفظ جوانان استفاده کرده اند که این بدان معناست که معظم له امید فراوانی به نسل جوان این انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، جشنواره حضرت علی اکبر(ع) به مناسبت روز سرباز، امروز در حسینیه سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

در این جشنواره، حجت الاسلام علی جعفرنژاد اظهار کرد: جشنواره سرباز هر ساله در آستانه ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار می گردد و هدف اصلی و عمده این جشنواره ارزش و منزلت دادن به جوان هایی است که در این دوره حساس در مراکز حساس نظامی در حال خدمت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در طول ۴۱ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همه در دفاع از انقلاب، حریم ولایت، ناموس ایرانی و... حضور داشتند، ولی در این میان نقش جوانان پررنگ تر بوده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: شما هم اگر به زمان جنگ نگاه کنید به ویژه به نیروهای بسیج و سپاه، معدل سنی فرماندهان ۲۷ سال بوده این یعنی همه جوان بودند و به بهترین نحو این جنگ هشت ساله را مدیریت کردند.

حجت الاسلام جعفرنژاد در ادامه سخنان خود گفت: از شما جوانان می خواهیم که در دفاع از این انقلاب و مرزهای آن نقش پررنگ و بی بدیلی داشته باشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:  اکنون ما رهبری در دنیا داریم که همه سیاستمداران دنیا به خوبی از جایگاه بی همتای ایشان خبر دارند و بدان اعتراف می کنند.

حجت الاسلام جعفرنژاد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان ۴۳ بار از لفظ جوانان استفاده کرده اند که این بدان معناست که معظم له امید فراوانی به نسل جوان دارند، لذا می توان گفت که شاه بیت بیانیه گام دوم «امید» است و مخاطب این بیانیه بسیار مهم جوانان می باشند.

وی افزود: امروز دنیای استکبار به خوبی به نقش مهم جوانان در کشور و انقلاب پی برده است و دائم به دنبال مطرح کردن و پررنگ کردن مشکلات کشور می باشد تا با این کار روحیه و انگیزه جوانان را تضعیف کند.

حجت الاسلام جعفرنژاد ادامه داد: اگر ظرفیتی که امروز در نسل جوان کشور وجود دارد به معنای واقعی استفاده شود بی شک بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود که تحقق این مهم منوط به آماده کردن بسترها برای حضور جوانان می باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: اکنون که برخی اشکالات در نحوه مدیریت جامعه می بینیم بی شک با حضور جوانان و انگیزه بالای آنان برطرف می گردد، لذا باید حضور شما جوانان در میدان عمل بسیار پررنگ باشد.

وی در ادامه به انتخابات جمعه گذشته اشاره کرد و بیان داشت: حضور مردم در این همه پرسی علیرغم تبلیغات گسترده دشمنان بسیار چشمگیر بود، لذا انتظار داریم که مجلسی با نمایندگان انقلابی و کارآمد داشته باشیم، زیرا مجلس کارآمد، دولتی قوی را می سازد و  این دولت نیز وزرایی توانمند خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از مسایلی که در این سالها مطرح شده است، موضوع آموزش سربازان در دوران خدمت می باشد، باید سربازان قدر این مدت زمان را بدانند و حرفه ای بیامورند که برای فردای کشور و جامعه سودمند باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه نیز بخشنامه ای برای آموزش سربازان تهیه شده است که می تواند بسیار مثمرثمر باشد.

حجت الاسلام جعفرنژاد در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله تلاش می کنیم که بستر را مهیا سازیم که دوستان عزیز از دوران خدمت نهایت استفاده را ببرند تا بعد از دوران خدمت سربازی دغدغه ای نسبت به حرفه و شغل نداشته باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha