پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضوانی

امام جمعه بویین زهرا گفت: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم  اولویت اول نمایندگان منتخب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع بویین زهرا ضمن تقدیر از ملت  غیور ایران به خاطر حضور پر شورشان در پای صندوق های رأی، گفت: رسانه های بیگانه و همسو با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، مدام در تلاش بودند که حضور ملت ایران را در این آزمون بزرگ کمرنگ کنند ولی ملت ایران به خوبی پاسخ آنها را دادند و این جای شکرگزاری و تقدیر دارد.

وی افزود: ملت ایران با شکوه فراوان در انتخابات شرکت کرد و بنا بر آیات شریف قرآن در کار خیر از هم سبقت گرفته و انتخابات با شکوه‌تر از همیشه برگزار شد.

امام جمعه بویین زهرا  ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مردم، تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و حالا نوبت  نمایندگان منتخب است که به وعده ها و شعارهای خود عمل کنند و اگر وعده هایی که دادند محقق نشود آسیب جدی به اعتماد مردم وارد می شود.

حجت الاسلام رضوانی خطاب به نمایندگان منتخب مردم عنوان کرد: شما باید زبان گویای مردم در مجلس باشید و  با مردم ارتباط مستمر داشته باشید، چراکه حفظ ارتباط با مردم، نماینده را مجاب به پیگیری مطالبات آنها می کند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم  اولویت اول نمایندگان منتخب باشد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha