جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

حوزه/ حجت الاسلام فلاح با بیان این که مردم امروز از همان ساعات ابتدایی آغاز رأی گیری در پای صندوق های رأی حاضر شدند، گفت: این عشق و علاقه مردم در چله دوم انقلاب نشان دهنده دلدادگی این ملت به انقلاب و آرمان های نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران، امروز پس از شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران، حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده تداوم آرمان ها و ارزش های انقلاب، نظام و شهدا دانست.

وی با بیان این که شکست دشمن در برابر عظمت ملت ایران قطعی است، افزود: این ملت امروز بار دیگر ثابت کرد تا آخرین لحظه پای آرمان ها و ارزش های انقلاب خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران امروز در حالی حماسه ساز شدند که با مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری مواجه هستند، بیان داشت: این مشکلات اقتصادی موجب نشده ملت ایران از صندوق های رأی فاصله بگیرند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که مردم امروز از همان ساعات ابتدایی آغاز رأی گیری در پای صندوق های رأی حاضر شدند، گفت: این عشق و علاقه مردم در چله دوم انقلاب نشان دهنده دلدادگی این ملت به انقلاب و آرمان های نظام است.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که این حضور حداکثری و گسترده وظیفه مسئولان را دو چندان خواهد کرد، بیان داشت: مسئولان و مدیران کشور از نخستین روز پس از انتخابات باید تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات مردم دو چندان کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتخابات تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: تجربه چهل ساله ما نشان داده هر چه مشارکت مردم در پای صندوق های رأی بیشتر باشد، دشمن ناامید تر خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر با همین حضورها بیمه شده است، بیان داشت: امسال نیز با توجه به فشار حداکثری دشمن علیه ملت ایران، این حضور حداکثری ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان استکبار جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی هر روز به پیشرفت های تازه ای در عرصه های مختلف دست پیدا می کند، گفت: هر پیشرفت و توسعه ای در کشور مرهون و مدیون حضور همراه با بصیرت و آگاهی مردم در پای صندوق های رأی و سایر عرصه های این انقلاب است.

وی با بیان این که دشمن از ماه ها قبل با تشدید تبلیغات رسانه ای دروغین علیه ملت ایران و همچنین گسترش تحریم های ظالمانه علیه یک ملت تلاش کرد مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند، افزود: اما علیرغم همه این تلاش ها، امروز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha