جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بایبوردی

حوزه / فرماندار شهرستان آران و بیدگل، میانگین مشارکت مردم این شهرستان را براساس بررسی های اولیه ۶۰ درصد اعلام کرد.

اسماعیل بایبوردی در حاشیه برگزاری انتخابات شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان از حضور پرشور و بسیار خوب مردم آران و بیدگل در پای صندوق های رای خبر داد و  گفت: وجود ۷۰ شعبه اخذ رای با بیش از ۲ هزار نفر از عوامل اجرایی، در بخش ها و شهرهای آران و بیدگل کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.

فرماندار آران و بیدگل، تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را ۶۷ هزار و ۷۴۷ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۱ درصد رای دهندگان مرد و ۴۹ درصد زن هستند.

 وی، میانگین مشارکت مردم آران و بیدگل براساس بررسی های اولیه را ۶۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: مردم با حضور عزتمندانه در انتخابات امروز، دشمن را نا امید کردند.

فرماندار آران و بیدگل، با بیان اینکه تاکنون تخلفات جدی در انتخابات این شهرستان گزارش نشده است، گفت: اگر کوچکترین تخلفی هم در این زمینه مشاهده شده با تدبیر برطرف شده است.

بایبوردی در پایان با بیان اینکه شایعه بیماری کرونا در بعضی از نقاط کشور هیج تاثیری بر کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات نداشته است، ابراز داشت: امیدواریم حاصل حضور مقتدرانه مردم در سراسر کشور، خصوصا در استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل در پای صندوق ها، انتخاب افراد و مدیران توانمند، باتجربه و ولایی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha